21 Jun 2014

Pabila kening tiada...


Assalamualaikum
cr: Twitter

Takleh tahan gelak bila tengok gambar ni.

Baru aku tau betapa pentingnya bulu kening pada manusia. Agaknya macam manalah gambar aku kalau takde kening. Oh takleh nak dibayangkan. Kelako nak pengsan aku rasa.

Artis-artis yang gojes dan hensem macam Selena Gomez dan Robert Pattinson tu pun boleh terjejas kecantikan dan kehensemannya bila diorang takde kening. Haha dahsyat eh. Memang kening tu main peranan untuk muka. Tapi ada jugak orang yang cukur kening pastu lukis kening baru kat muka. Amende yang kau buat ni peah xD Tak lawalah kening palsu, dahlah ubah ciptaan Allah pulak tu.

Kesimpulannya, hargailah kening anda sebagai suatu yang berharga. Tanpa kening, kelakarlah muka kita.

Sekian, Salaam.

33 comments:

  1. kelakarnya tgk selena gomez...haha, setiap yg dicipta mmg ad fungsi dia kan =)

    ReplyDelete
  2. hahahaaaa. kelakar! pecah usus gelak.
    setiap yg ada dekat tubuh kite memang dah cantik terletak.
    moralnyaaa tak payahlah nak diubah tambah. hee :D

    ReplyDelete
  3. ya ampun mmg pelik bla xda kening

    ReplyDelete
  4. Sangat scary bila takde kening

    ReplyDelete
  5. Hahahahaha gelak guling guling hahaha

    ReplyDelete
  6. Hahaha..lawak2. Takde kening, terus huduh. Nampak cacat pun hado. :D

    ReplyDelete
  7. Menakutkan pun ia juga..hehe..jadi bersyukurlah bila Allah kurniakan kita kening yang cantik..

    ReplyDelete
  8. Terkekek-kekek tahan ketawa. Subhanallah, sesungguhnya Allah tidak mencipta sesuatu itu suka-suka atau sia-sia.

    ReplyDelete
  9. uishh hahaha huduh betul kalau tak ada kening

    ReplyDelete
  10. tu la kan mazni,Allah dah buat cantik dah. tak guna la kita duk tarah kening tuh,adoii

    ReplyDelete
  11. HAHAHAHAA. Lucu sangatt xD

    ReplyDelete
  12. bersyukur sebab kita sempurna.. ciptaan Allah hebatkan,, walaupun kening je, tanpanya, x sempurna kita.. hebat betul ciptaan-Nya..

    ReplyDelete
  13. haahla..nampak pelik sagt...haha
    kan..x pham asal ada orang yang jenis cukur kening sampai habis tu...

    ReplyDelete
  14. aah la. kelaka la. hahaha

    tuu memang tkdapat dinafi kan.. kadang2 myampah ngok org yg cukur2 kening.. igt cantek sgt agaknyaaa. err

    ReplyDelete
  15. habis hilang kemachoan & keayuan retis- retis ni..haha

    ReplyDelete
  16. Obama jugak yg okay...hahahaha...takde lari sgt muka dia pun...tp kening mmg penting...

    ReplyDelete
  17. ahahahahahahahaha.... ini betul2 gila kentang... hahahahahahah

    ReplyDelete
  18. Hahhahahahha apa ni Mazni!! Whatchu doin aa? Hahahhahahah beza gila

    ReplyDelete
  19. owh noooo... my Taylor jadi pelik... uwaaaaa... TT^TT

    anyway patutlah kitya semua mmg kena ada kening :D
    Monalisa takde kening~ ahahaha XD

    ReplyDelete
  20. hahaha . lawak ! mcm pelik semacam ja bilaa kening tak dak :D

    ReplyDelete
  21. hahahahhaha ini lawak hokehhhhhh :DD

    ReplyDelete
  22. Macam pelik pula Nik tengok . hehehehe

    ReplyDelete
  23. fuyohhh... hahahaha... dah tau betapa pentingnya fungsi kening.

    ReplyDelete
  24. adoyaiii nak pengsan tengok gambar ni macam pembunuh upahan je tengok.
    itulah setiap perkara pasti ada hikmahnya. :DD

    ReplyDelete
  25. lawak eahhhh! seram pun hado, hahaha. kening memainkan peranan betui

    ReplyDelete
  26. wahahahaha pelik gila but nice entry lah xD

    ReplyDelete
  27. Wakakaka..lawak lah muka selena gomez macam muka orang tua ..wakakaka *gelak guling-guling*

    ReplyDelete
  28. selena gomez! justin! ha ha ha comelnya xD xD

    ReplyDelete
  29. Tanpa kening kelakar la muka kita..
    hahaha kemainn ayat diaa ;)
    memang muka akan nmpk kelakar klu xde kening.

    ReplyDelete

Nak komen apa? silakan~