18 Feb 2015

Buang ke simpan?

Assalamualaikum!


Heh lama tak buat entry berkomik en :p

Setiap kali bila tolong mak kemas stor ade je benda menarik yang aku jumpa, aku simpan. Itulah tabiat buruk aku, wahahaha!

Kalau semua benda asyik nak simpan je bilanya nak bersih? T__T

Thanks for reading!


35 comments:

  1. wahh, ade bakat melukis, hhee, tula kalo kemas2 rumah, ade je barang lama yg jumpe, pastu syg pulak nk buang :')

    ReplyDelete
  2. hahahahha. selalu macam tuu :P

    ReplyDelete
  3. cantikkk! terer -.- hahaha kite pun selalu macam tu gak

    ReplyDelete
  4. haha mcm serupa je kita ni...semua syg nk buang..errr

    ReplyDelete
  5. ingatkan saya seorang sahaja yang macam tu. Selalunya aktiviti mengemas ni adalah aktiviti mengemas barangan yang tak jadi dibuang pada aktiviti mengemas yang lepas. Hahah benda ni akan rotate ,, hahha.

    ReplyDelete
  6. Kaannn saya pun suka simpan benda lama ni hahaha, kenangan kononnya. Kakak saya cukup tak suka perangai saya ni hehe.

    ReplyDelete
  7. tak sangka ,, kita semua geng ^_^

    ReplyDelete
  8. selalunya macam tu la kan. haha. semua ada value tersendiri :D

    ReplyDelete
  9. Betul tu akak. Saya pun selalu terjadi jugak macam gitu. Nak buang je rasa sayang pulak. Bila kemas terjumpa pulak barang lama yang rasa best. Aduih...

    ReplyDelete
  10. semua orang mempunya masalah yg sama mazni. hahaah

    ReplyDelete
  11. Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Kita menghadapi masalah yang sama !!!!!!!!!!!!!! Hahaha Geram gila tengok barang tak cukup tempat nak simpan. Tapi bila pilih mana satau nak buang ... Hurmmmmmmm. Semua sayang T_T

    Btw, comel sangat komik Mazni buat T_T Anugerah Allah =)

    ReplyDelete
  12. Zumal pun camtu. Kekadang bila mengemas makin banyak barang atas meja sebab jumpa barang2 lama yang masih berkenan di hati ^-^

    ReplyDelete
  13. haha best baca entri ni sebab betul sangat2! Selalu kemas bilik ka apa ka mesti akan terjumpa balik barang lama2 yang akhirnya membuatkan bilik xjadi nak kemas sebab byk brg yg perlu disimpan hee

    ReplyDelete
  14. kahkahkah, saya memang jenis suka simpan barang. Sayang nak buang. selalu fikir mana tahu berguna tuk masa dpn...

    jap pehal cantik sgt lukisannn *.*

    ReplyDelete
  15. hahaha biasa laa.. trus jadik syg nak buang knn. kekeke

    ReplyDelete
  16. ahahahhaha kita ada habit yang sama T_T
    kadang2 tu sampai re-use balik sbb sayang nak buang...tp mcam akak, akk organizekan dalam kotak then labelkan..pastu baru simpan..so setiap kali ada brg lg yg nak disimpan masukkan je dlm kotak yg dh label tu..senang hahahaha

    yg mana xperlu bru buang..

    ReplyDelete
  17. kak sally kalau mengemas, dia akan end up jadi lagi banyak -___-''

    ReplyDelete
  18. slalu jadi kat Sha ni..hehe...nak buang pastu rasa sayang lak..tapi tak guna dah pon.. ^_^

    ReplyDelete
  19. pehal sama hahahaha pastu jakgi bebel tak ada tempat nak simpan barang la apa semua xD

    ReplyDelete
  20. haha.. mcm saya je.. "errr kotak biskut ni jangan buang.. botol jem ni pon tak leh buang.. gelas ni pon jangan di buang" kahkah. semak bilik je

    ReplyDelete
  21. ya allah that girl is soooo me hahahhaahha T_T

    ReplyDelete
  22. Comel je gambar tu dik..kiki....

    ReplyDelete
  23. Cikna pun sllu mcmtu, nak buang kemas2 pastu terus simpan balik.....;-)

    ReplyDelete
  24. barang lama tu tetap nostalgia...mmg syg nk buang kan

    ReplyDelete
  25. hahahaha. sameee. ini kononnya nak buang barang tak pakai, nak bawak balik kampung senang tak banyak. tapi alih alih semua simpan semula. hahaha.

    ReplyDelete
  26. samala mazni.. pas buang, rasa menyesal pulak jadinya.. hehehe

    ReplyDelete
  27. Hahha memang tak leh mengemas kalau macam tu. Kalau Ros, kemas memang licin.

    ReplyDelete
  28. miahahaha penyakit semua orang cemni..
    nekad nak buang barang lama jadi simpan juga akhirnya ehehe..

    ReplyDelete

Nak komen apa? silakan~