25 Jul 2014

Masa


Assalamualaikum.
Salam jumaat terakhir untuk Ramadhan.

Deep. Ada betulnya juga. Selalu terjadi masa belajar kat kelas. huhu
p/s: Terasa lama tak publish entry baru. Banyak benda nak diceritakan tapi busy dengan kerja kursus T__T Apapun, selamat hari raya! Have a safe journey bila balik kampung nanti!

19 comments:

  1. betul...sejutu...tq atas peringatan ini

    ReplyDelete
  2. Setuju =') btw, selamat hari raya dear =)

    ReplyDelete
  3. Betul. Selalu gak la rasa. Selamat hari raya, Mazni :)

    ReplyDelete
  4. Sebab tu yg melalaikan tu dinamakan "lalai"...huhu... Selamat hari raya! (・◇・)

    ReplyDelete
  5. 100 % betul dan tepat T.T deep.

    ReplyDelete
  6. yupp betull tu~ Selamat hari raya~ ^^

    ReplyDelete
  7. Betul juga apa yang dikatakan. rasa sangat sekejap bila melalaikan. Muhasabah diri

    ReplyDelete
  8. Sebab itulah masa itu emas... T___T
    kecewanya dengan diri sendiri yang tak reti hargai masa.

    ReplyDelete
  9. setuju :) nice sharing sis :)

    ReplyDelete
  10. Masya Allah. Hari hari rasa macamtu :( Selalu lalai. Thanks Mazni ingatkan :)

    ReplyDelete
  11. setuju dengan mazni...itulah hakikatnya kan..perkongsian yang sangat baik..

    ReplyDelete
  12. betul2.. yang menyeronokkan, selalu terasa cepat.. so.. nampak mcm kita tak berapa nak seronok nak beribadah kan.. Astaghfirullah al azim..

    ReplyDelete
  13. Ahahaah mmg selalu terjadi dalam kelas. Tp alih2 tgk, saya dah hampir meninggalkan sekolah. Cam x caya je, omg..

    ReplyDelete
  14. Hmmm betul sangat ni.. thanks for sharing

    ReplyDelete
  15. dulu selalu rasa macam ni. tapi sekarang insyaAllah tak rasa macam tu lagi. malah.. bersyukur sangat. (:

    ReplyDelete

Nak komen apa? silakan~