30 Jan 2014

Kucing dan salji


{autopublish}

Assalamualaikum
Pabila meow bermain-main dengan salji.. Sungguh comel ciptaanMu ini Ya Allah. Tembam-tembam belaka. Makin sejuk, makin kembang pulak bulu dia. hehe

Sila menjerit beramai-ramai lepas tengok gambar kucing yang comel ni 

Pssstt tebal betul bulu depa. Ni kalau buat bantal peluk sedap ni. Comfirm tak boleh bangun sampai esok pagi :p

#comel kan?

16 comments:

  1. comel gila gila. haha . kembang ohh bulu dia , geram :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah pasal, nak je cubit2 diorang ni ><

      Delete
  2. errkk.. kucengs, stop being too cute. grr.. nak gigit rase. >.<

    ReplyDelete
  3. Adoiyaiiii rasa nak cubit sampai lebam! Kenapa comel sangat! :D

    ReplyDelete
  4. comel yg amat!dh mcm org salji jugak yg paling atas..gemok!!

    ReplyDelete
  5. comel sangat dah ni... *hentak kepala kat dinding -_-'

    ReplyDelete
  6. ok fine..comel teruk..rs nk gomol2 je..^_^

    ReplyDelete
  7. ya allah gemoknyaaaaaaaaaaa mcm qilaa hahahahahaha <3333
    comelnyaaaaaaaaaaaa aaaaa hihi

    ReplyDelete
  8. tebalnya bulu. comel je depa dok nyorok dlm salji.. heee..
    yg gambar pertama tu memang dia kembang ke ape?
    comel giler ah... sihat gebu!

    ReplyDelete
  9. kalau tidur atas dorang, syiok ni.. heee :D

    ReplyDelete
  10. Subhanallah .. Comelnyaaaaa asal comel sangattt

    ReplyDelete
  11. Gebunyaaa bulu dia :D Eeee geram sangat-sangat. Nak sangat gemokkan kucing kat rumah macam ni =(

    ReplyDelete

Nak komen apa? silakan~