13 Dec 2013

Watch The Heirs online : episode 20 {ending}

Assalamualaikum
Akhiranya tamat jugak drama korea The Heirs ni. Memang best. Happy ending~ Disebabkan aku suka cerita ni, so nak sharelah sikit kat korang. Mana tau ada yang layan ke. Ada subtitle BI sekali

First time jugak sebenarnya aku suka tengok cerita Korea camni. Feeling habis pulak tu! Sebelum ni takde pulak aku nak minat-minat kat drama korea. hahaha.
Siapa yang belum tengok ending dia, boleh tengok kat sini http://dramacrazy.eu/korean-drama/The_Heirs-season-1-episode-20 }
Dan siapa yang nak tengok The Heirs episode yang lepas-lepas tu, boleh cari kat sini

Enjoy watching!

#Nak suruh kakak download The Heirs ni, kalau rindu boleh tengok lagi. Cehhh... 

26 comments:

  1. akak last sekali park sin hye bersama ngn spaa lee minho ke woobin

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestilah dgn hero dia, minho. kesian woo bin hehe

      Delete
  2. Adik aku skang tengah melayan cerita ni kat website mana tah. dia ulang balik dari episod pertama. tecongok dia depan tab lepas tu gelak sensorang (-.-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa kata kau suruh adik kau download je cite ni? aku pun ingat nk tengok dri 1st episode. tu pun bila tgh bosan :p

      Delete
  3. Best tak cite ni kak ? Tak pernah lagi tengok......

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestilah best! semalam baru trending kt twitter. muehehe

      Delete
  4. Wahhh.. Ramai betul orang layan the heirs ni. Haritu saya layan jugak tapi sekerat jalan ja. Nak tengok secret dulu ah.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lps hbis tengok secret layanlah the heirs ni :D btw secret tu cite apa? secret garden ke?

      Delete
  5. mana nk dpt ep 1 sampai ending ? sys lyn drama ni tp tulah dh sambung study tk dpt tgok betul-2 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade. tengok kt link nombor 2 yg saya bagi tu. kt situ ade dri ep. 1 smpai 20

      Delete
  6. Awak Ditag :)
    http://purplelicious-mystorry.blogspot.com/2013/12/simple-giveaway-by-anamyhusna.html

    ReplyDelete
  7. wah,akak! thanks,share link ni... merata dah saya cari,hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2. merata-rata dah link nk tgk the heirs ni tpi akak suka tengok kt website ni :D

      Delete
    2. hehe.... nak tengok! thanks again :D

      Delete
  8. ohhh cerita nie yang kawan acik siap nangis.. hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha saya pun TERnangis tengok cite ni acik :p feeling habis

      Delete
  9. insyaAllah ada masa akak usha2 link ihiks...sekarang ni menghadap buku je banyak..tv pun tak tengok...hidup ngn lappy n buku je haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh rajinnya. tahun depan saya pun kena hidup mengadap buku jugaklah kot. hahaha --

      Delete
  10. Wahhhhhhhhhhhhhhhh dh habis dah keee huhuhu

    ReplyDelete
  11. kak baru nak tengok ending petang ni , smlam tgk episode 19 ^_^

    ReplyDelete
  12. Akk mnat ke kt cite ni ?
    Kta dh download .. hihi . .
    Cite dia agk best n part yg agak sweet time dlm teksi .. hihihi..

    ReplyDelete

Nak komen apa? silakan~