16 Aug 2013

Fatih Seferagic dah kahwin


Assalamualaikum
terjumpa cerita ni kat facebook, Alhamdulillah, Fatih Seferagic telah selamat mendirikan rumah tangga pada hari ini. walaupun beliau baru berusia 18 tahun, ia tidak menjadi halangan utk beliau memikul tanggungjawab sebagai seorang suami. Barakallah! may Allah bless both of you :)

Fatih Seferagic Telah Selamat Mendirikan Rumah Tangga

Fatih Seferagic Telah Selamat Mendirikan Rumah Tangga
congratulations

btw, saya sedih dgn komen gadis remaja melayu di facebook yg katanya patah hati melihat fatih berkahwin. ada yg siap kata 'fatih curang dengan aku'. Astaghfirullah..dah ini jodoh dia.

woi, Fatih Seferagic tu Dae'i, bukan tempat kau nak tergedik-gedik -_-'
semua wanita impikan ciri-2 lelaki yg cukup pakej mcm dia. hensem, al-hafiz, tarannumnya bagus. cuba kalau fatih ni tak hensem, berapa ramai agaknya wanita yg tertarik dengan dia? hmm sorry kasaq, tapi ini apa yg saya lihat, ramai yg suka fatih seferagic kerana rupa yg tampan je..tolong ok, jangan nak harapkan lelaki soleh kalau diri sendiri belum jadi yg solehah. berusaha jadi yg solehah, baru cari yg soleh. InsyaAllah.

salam :)

sumber: sini




4 comments:

  1. rasanya bukan setakat fatih nie je, semua laki yang hensem kawin je mesti ada yang cakap/komen macam tu.

    hmm. semoga saya tak jadi macam tu. >.<

    ReplyDelete
  2. @Anis Farhana haa itulah masalah muslimat sekarang, sampai lelaki tu al-hafiz@daie pun diorng nk ckp gedikss2 mcmtu. hilang martabat seorang muslimat bila buat cmtu..

    ReplyDelete
  3. setuju. sangat sakit hati bila perempuan hanya pandang rupa. cuba tengok hafiz lain, hanya sedikit saja yg kagum. haih

    ReplyDelete
  4. moga diorang bahagia berkekalan hgg ke anak cucu
    sama cantik sama padan

    jemput baca & komen entry yumida:

    http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

    pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

    ReplyDelete

Nak komen apa? silakan~