11 Dec 2012

freebies header by me

Assalamualaikum
haiiii~lepas dah selalu praktis guna photoshop ni akhirnya dapat jugak buat header. taktaulah bagi korang cantik ke tak tapi kalau suka ameklah.simple je header ni,sorrylah budak baru belajar. hehee:face40:


http://i.imgur.com/Dbm9goj.png

http://i.imgur.com/5AkVZ9C.png


http://i.imgur.com/wZqIG2L.png

http://i.imgur.com/qGGt66S.png

sikit je ni,percubaan pertama.lagipun ayat dia tak berapa best,taktau nak buat ayat ape..kalau saya dah pro lagi nanti saya buat yg lagi cun. InsyaAllah. bye-byeeeeee~

2 comments:

  1. Boleh ajar kita buat header dekat photoshop tak? Hehe. kita pon budak baru belajar !)

    ReplyDelete

Nak komen apa? silakan~